Thursday 26 January 2012

pantun 2 kerat

Name Saya: ahmad aliffahmin bin mohd saidi
Umur: 14
tarikh lahir: 18.3.1998
tempat tinggal: kampung tebakang
HOBI: BOLA SEPAK
CITA CITA:ASKAR



Saya ingin menkongsikan pantun 2 kerat



Besi tu da berkarat,
Meh, berpantun 2 kerat.

Buah durian dalam halkum,
Assalamualaikum..

Pergi dating ngan Akbar,
Korang ape khabar??
Pergi pasar beli ikan,
Korang da makan??

Melompat dengan Hanum,
Korang da minum??

Beli kereta kelisa,
Ke korang puasa?

Menari terkinja- kinja
Kalau x meh aku belanja

Luna byk kaler,
Tapi belanja air kosong ngn burger je le..

Nahi nahi,
hihihihihihihihihihihiihi..

Dia gigit kuku,
Thanks korang follow aku...

Berenang dengan ikan yu,
wah...i ❤ u...

Dengan Sara main ting ting,
Tanpa korang aku ni nothing...ツ

 Melancong sampai ke Doha,
Perasan da glamor sangat la ni...hahahaha
Antara aku dan dia,
Aku da xde idea....

Aduh! sakit gigi,
Thanks sekali lagi...

Jalan2 naik kerete,
Ok all see u later....

Manbai ada halkum
Bye and assalamualaikum

Hang tuah..
Muah muah muah....
Hantu warna merah,
Korang jangan marah....

Suara Ally garau,
Aku saje nak bergurau...
Suka makan jambu,
Hentam je la labu....


p/s: ni pantun 2kerat, bahasa pasar, bahasa rojak, korang jangan alif pantun ni wat dalam exam plak..suka2 xpe...aku suka buat pantun 2 kerat ni...sbb aku leh tgk byk mana perbendaharaan kata aku...hahahaha.....nampak burung gagak, meh komen berpantun jugak.....panas baran, amacam ade beran??

No comments:

Post a Comment